ПТУ №27
Понеділок, 25.09.2017, 12:47
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Наші досягненняРеєстраціяВхід
Меню сайту
Наше опитування
Яку професію Ви хотіли б здобути?
Всього відповідей: 210
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Підсумки роботи над науково - методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку особистості в сучасних умовах»  з педагогічними кадрами

                   Відповідно до вимог державних нормативно-правових актів у системі ПТО методична робота ПТУ №27 м. Берестечка 2012-2016 н.р. була спрямована на  забезпечення  якості підготовки кваліфікованих робітників, розробку і впровадження у навчально-виховний процес інноваційних інформаційних, педагогічних технологій, використання у практичній роботі майстрів в/н сучасних виробничих технологій та матеріалів, удосконалення фахового рівня педагогічних працівників, реалізацію науково - методичної теми  «Креативна освіта для розвитку особистості в сучасних умовах».

 Науково-методична проблема затверджена педагогічною радою (Протокол №7 від 25.05.2012 року),

         Апробація та впровадження науково-методичної проблеми знайшла своє відображення в структурі, змісті та формах роботи 5 методичних комісій, 3 шкіл передового педагогічного досвіду, школи молодого майстра в/н, 2 творчих груп.

У  методичній роботі училища особлива увага приділялась примноженню теоретичних знань та практичних вмінь педагогічних працівників, їх фаховому зростанню, розвитку творчого потенціалу кожного викладача та майстра в/н, досягненню позитивних результатів навчально-виховного процесу в галузі створення креативної освіти.

 У рамках даної проблеми вся методична робота в училищі була спрямована на:

-         наукове обґрунтування моделі креативної освіти;

-         координацію діяльності методичних комісій у забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів;

-         формування позитивної мотивації педагогів для роботи щодо вивчення методичної проблеми;

-         діагностику рівня готовності педагогічного колективу до роботи над методичною проблемою;

- апробацію нових педагогічних технологій у навчально-виховному процесі для формування креативної особистості;

- напрацювання передового педагогічного досвіду педагогами училища.

Центральною ланкою в методичній роботі училища була науково-методична рада. Членами методичної ради розглядались такі питання:

- Про організацію роботи над єдиною науково-методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку особистості в сучасних умовах»

- Про вивчення і впровадження передового досвіду.

- Практичне застосування ІКТ у навчально-виховному процесі

- Організація навчального тренінгу за програмою «Intel. Навчання для майбутнього» у навчально-виховному процесі

- Робота викладачів та майстрів в/н над удосконаленням КМЗ  з професії «Муляр, штукатур» відповідно до вимог ДСПТО.

- Про дидактичне забезпечення професій відповідно до вимог ДСПТО.

- Оцінка контролю за навчально-виховним процесом.

Надана консультативна допомога викладачам з питань креативної освіти для розвитку інноваційної особистості;

              Питання про організацію роботи з вивчення методичної проблеми училища  та звіти методичних комісій викладачів суспільно-гуманітарних та природничо-математичних предметів, з професій « Тракторист-машиніст с/г виробництва, слюсар з ремонту  с/г машин та устаткування, водій автомобіля категорії «В», «С» та «Муляр, штукатур»  розглядались  на засіданнях педагогічних рад.

Впродовж 2012-2016 р.р. працювала школа молодого педагога (керівник Романюк С.П,). школа передового педагогічного досвіду викладача інформаційних технологій Коровицької А.М., школа передового педагогічного досвіду викладача української мови і літератури Морозюк В.М., школа передового педагогічного досвіду викладача іноземної мови Линник В.Г.).  Творча група, очолювана Бернацькою Т.М., на своїх засіданнях розглядала питання пов’язані з забезпеченням якісної професійно-технічної освіти через оновлення її змісту, впровадження нових виробничих, інформаційних та педагогічних технологій у навчально-виховному процесі та розробила пам’ятки теоретичного аспекту щодо реалізації методичної проблеми училища.

Голови методичних комісій плідно щомісяця проводили засідання методичних комісій урізноманітненими сучасними формами та методами:

круглі столи, обмін досвідом, майстер- класи, теоретичні семінари, лекції – презентації, педагогічні ярмарки, методичні майстерні, методичні  та  психологічні орієнтири, педагогічні діалоги та інше.

              Результативною була робота всіх методичних об’єднань та груп. Викладачі та майстри в/н проводили відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи  за індивідуальними проблеми, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів училища оцінюється хорошими показниками.

Проте, найкраще було організовано роботу методичної комісії суспільно-гуманітарних предметів (голова методичної комісії Сопіжук М.Т.), учні якої були призерами обласних конкурсів, а матеріали змісту роботи  цієї методичною комісією  визнані одними із кращих в області, про що свідчить зайняте ІІІ місце у конкурсі на кращу організацію роботи методичних комісій.

Тісно налагоджена співпраця бібліотекаря, викладачів і майстрів в/н з професії «Кухар, кондитер», спільними зусиллями яких організовано навчальні проекти.

         У 2012-2016 р.р. атестувалося 48 педагогів. За результати атестації 4 педагогам присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 4 – присвоєно педагогічне звання « старший викладач»,  5 майстрам виробничого навчання встановлено 10 та 11 тарифні розряди. 12 педагогів пройшли курси підвищення кваліфікації при Волинському інституті післядипломної освіти та 18 викладачів спеціальних предметів та майстрів виробничого навчання  – при ДІПО ІПП. 12 педагогів пройшли курси «Intel» ( і сертифікати мають уже 85% педагогів).

         З кожним роком зростала кількість педагогів, яка впроваджувала нові педагогічні та інформаційні технології на уроках. Ефективно використовувалися у навчально-виховному процесі також проектні, інтерактивні, технології продуктивного навчання.

         Педагоги училища своїми напрацюваннями ділились  під час обласних секційних засідань, що відбувались на базі училища: директорів ПТНЗ, викладачів іноземної мови, викладачів технологій, педагогічних працівників сфери побуту, педагогічних працівників будівельних професій.

В режимі он-лайн відбулися секції викладачів художньої культури  та школи класного керівника.

Майстер виробничого навчання  Фемяк Т.Л. взяла участь у  міжнародній науково-практичній конференції «Здобутки, проблеми та перспективи підготовки робітничих кадрів професій ресторанного господарства» м. Нововолинська.

Досвідом роботи «Сучасні педагогічні технології, їх роль у підвищенні ефективності уроків загальноосвітніх предметів» ділилась Сопіжук М.Т. на науково-практичній конференції в режимі он-лайн про підсумки роботи над обласною науково-методичною проблемою»

         Творчі доробки Бойцукевич Н.П., Козирєвої О.Й., Надашкевича Г.О., Ошуркевич В.Г., Фем’як Т Л. надруковано у Збірнику матеріалів методологічного семінару  (педагогічні читання) «Серце, яке віддано дітям» з нагоди 95-річчя з Дня народження В.Сухомлинського( Інститут післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників. Кафедра педагогіки і психології м. Донецьк).

         17 матеріалів з власного досвіду опубліковано на сайті «Методичний портал» викладачами:  Марціновською О.А., Бернацькою Т.М., Ковальчук І.Є., Морозюк В.М., Сопіжук М.Т., Калюгою В.І., Твердохліб В.М., Романюк С.П.

Методичні розробки уроків «Не згасни, свічко пам’яті…Трагедія української родини в романі У.Самчука «Марія» та «Основні норми української літературної вимови. Складні випадки  правопису ненаголошених голосних, апострофа, м’якого знака» Морозюк В.М. надруковано у журналі « Вивчаємо українську мову та літературу». Викладач Сопіжук М.Т. опублікувала свою роботу Чи потрібні людству янголи? Урок за оповіданням Гарсіа Маркеса «Стариган із крилами» у журналі «Зарубіжна література».

Матеріали Калюги В.І. «Наш край в 1917 – 1918рр.» ввійшли до збірника «Наш край в курсі історії України», 2014рік. Укладач: Юрченко С.Й., методист НМЦ ПТО у Волинській області);

  Вивчено передовий педагогічний досвід викладачів Колбасюк Л.П., линник В.Г., Коровицької А.М., Морозюк В.М., Ковальчук І.Є., майстрів в/н Панасюк Р.В., Козирєвої О.Й., Фемяк Т.Л.,Гринчука В.А. На обласному рівні узагальнено досвід викладача зарубіжної літератури Сопіжук М.Т.

Завідуючими кабінетами, майстернями, лабораторіями проводилася робота з удосконалення КМЗ предметів і професій.

         Таким чином, маємо такі результати і досягнення серед учнів та працівників училища:

Дудка О.  - ІІ місце 2013 р. (обласний етап мовно –літературного конкурсу учнівської молоді ім.Т.Шевченка ( викладач Морозюк В.М.);

Тарасюк Г. -  ІІ місце 2013 р. (конкурсі фахової  майстерності з професії «Секретар»);

Гаврилюк Олександр - І місце 2014 р.(Обласна олімпіада з комп’ютерної графіки, робота «В гармонії з природою»);

Яворський Антон – ІІ місце 2014 р.(Обласна олімпіада з комп’ютерної графіки, робота «Храм як надія на мир»);

Наталюк Ігор - ІІІ місце 2014 р.(Обласна олімпіада з комп’ютерної графіки, робота  «Могутність країни створюють робітничі руки»);

Журавель Ірина -  . ІІ місце 2014 р.( обласний конкурс «З кобзарем у серці»;

Наталюк Ігор – лауреат 2014 р.(обласний конкурс історико-географічної експедиції «Історія сіл і міст Волині»);

Богонос Назар – ІІ місце 2013 р.(обласний конкурс читців імені Остапа Вишні);

Джигота Роман - ІYмісце 2014 р.(обласний конкурс фахової майстерності з професії «Кухар, кондитер»);

Луїзов Андрій - ІYмісце 2014 р.(обласний конкурс фахової майстерності з професії «Тракторист-машиніст с/г виробництва);

Тарнавська Іванна – ІІІ місце 2014р. (обласний конкурс юних читців, присвячений 200 річчю від дня народження Т.Г.Шевченка);

Бунда Денис – ІІ місце(обласний етап V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім.. Т.Шевченка);

Кутас Павло - ІІІ місце 2015 р.(обласна олімпіада з комп’ютерної графіки, номінація «Моя майбутня професія», робота  «Моя професія-моє покликання»);

Наталюк Ігор – ІІ місце 2015 р.(обласна олімпіада з предмета «Охорона праці»);

Рохміль Андрій – ІІ місце 2015 р.(обласний конкурс фахової майстерності з професії «Слюсар з ремонту с\г машин та устаткування»);

Бунда Денис – ІІІ місце, 2016 р. (обласний етап VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім.. Т.Шевченка);

Бунда Денис – ІІІ місце2016 р.  (обласний етап ХVІ Міжнародного конкурсу ім. Петра Яцика;

Наталюк Ігор - ІІ місце 2016 р. (обласна олімпіада з предмета «Охорона праці»;

 Наталюк Ігор - І місце 2016 р. (обласна олімпіада з предметів професійно-теоретичної підготовки(водій автотранспортних засобів кат. «С»).

    Викладач Бернацька Т.М. зайняла ІІ місце у обласному конкурсі на кращий навчальний проект за програмою « Інтел.Навчання для майбутнього» у номінації «Успішний навчальний проект з професійної підготовки»;

Голова МК суспільно-гуманітарних предметів  Сопіжук М.Т.– ІІ місце у обласному конкурсі на кращу організацію роботи методичних комісій

         Твердохліб В.М. та Морозюк В.М. нагороджені Грамотами управління освіти і науки за представлені матеріали на обласну виставку «Творчі сходинки педагогів Волині»( контент «Посівні та садові машини»; контент «Розвиток креативної особистості через комплексне використання ІКТ на уроках словесності та у позакласній роботі»);

Викладач географії Томашук Т.В. зайняла І місце у обласному конкурсі на кращий навчальний проект за програмою « Інтел.Навчання для майбутнього» у номінації загальноосвітніх предметів.

2 учні показали високі результати У ЗНО :

Бунда Денис  (Українська мова і література (190 балів); Біологія (196 балів); Історія(195 балів)); Наталюк Ігор – (Українська мова і літ. (194,5 балів).

         Впродовж 2012-2016 р.р. було забезпечено функціонування системи методичної роботи як  цілеспрямованої  теоретичної, так і практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогічних працівників.

         Методичну підтримку здійснювали  наступні  заходи:

- методичні семінари з тем

- методичні (наради )за річними планами)

- методичні заходи

- педагогічні ради

         Результатом роботи над науково- методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку особистості в сучасних умовах» стали:

1.Розгляд науково-методичних матеріалів про  креативну освіту та її  роль у розвитку інноваційної особистості.

2.Поповнення банку даних «Творча обдарованість» та результатів використання  інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів.

3.Обгрунтування науково-методичного супроводу креативної роботи педагогів над науково- методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку особистості в сучасних умовах».

4. Визначення показників, що характеризують  творчий потенціал особистості:

     - банк даних «Результативність вступу випускників до вищих навчальних закладів2

     - банк даних «Результативність роботи з інтелектуально-обдарованими учнями»

5. Розробка та впровадження креативних технологій та проектів у навчально-виховний процес ( створення  електронних напрацювань педагогів з впровадження  креативних освітніх технологій у навчально-виховний процес)

6.Активне впровадження педагогами інформаційно-комунікативних технологій, що допомагає активізувати самостійну роботу учнів в училищі.

7.Здійснення на рівні особистості фахівця комплексного впровадження інноваційних педагогічних технологій розвитку творчих здібностей учнів, включення у систему науково-дослідницької роботи викладачів та педагогів,

накопичення передового педагогічного досвіду, який може бути впроваджений у масову практику.

8.Створення сприятливих умов для самореалізації  та творчої активності як педагога, так і учня. Підтримано їхнє прагнення для отримання творчого продукту інтелектуальної діяльності  та самостійного створення нового. Результатом стали методичні посібники та  напрацювання педагогів.

9. Організація самостійної пошукової діяльності  учнів, їх взаємодія і творча співпраця  педагогів були побудовані на основі активних методів та інтерактивних технік організацій навчально-виховного процесу. За цієї умови  було реалізовано індивідуальний підхід як до роботи, так  і до особистості учня, психологічного супроводу їхньої роботи; результатом  стали науково-дослідницькі роботи під керівництвом викладача ТвердохлібВ.М.

         В училищі створено достатні умови для безперервного зростання педагогічної майстерності педагогів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваціях, творчих пошуках, розповсюдженні ППД, активного впровадження ІКТ.

Аналізувалися питання  стану вивчення як загальноосвітніх  предметів, так і спеціальних дисциплін, а також рівні навчальних досягнень учнів.

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2017
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz