ПТУ №27
Неділя, 17.12.2017, 18:39
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Структура методичної роботиРеєстраціяВхід
Меню сайту
Наше опитування
Яку професію Ви хотіли б здобути?
Всього відповідей: 218
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчально-методична  рада:

Голова навчально-методичної  ради: Лейбик О.В. -  директора училища

Члени ради:

 

Марціновська О.А. – заступник директора з НВР

Зелінський А.М. – заступник директора з ВР

Трачук Ю.В. – старший майстер

Романюк С.П. – методист

Сопіжук М.Т., Ковальчук І.Є., Твердохліб В.М.,Романовська Г.М.- голови МК

      Бунда А.А. –практичний  психолог

 

Методичні комісії:

1. Педагогічних працівників суспільно-гуманітарного циклу

Голова м/к – СопіжукМ.Т. (викладач зарубіжної літератури)

Члени м/к:

1.Калюга В.І.- викладач історії

2. Морозюк В.М. - викладач укр. мови і літ.

3.Линник В.Г. - викладач іноземної мови

4.Марціновська О.А. - викладач права

5.Сопіжук М.Т.- викладач світової літератури

6.Романюк С.П. -викладач художньої культури

 

2. Педагогічних працівників природничо-математичного циклу

Голова м/к – Ковальчук І.Є. (викладач математики)

Члени м/к:
1. Ковальчук І.Є.-викладач математики

2. Понятовська А.О. - викладач фізики, астрономії

3.Колбасюк Л.П. - викладач хімії, біології

4.Зелінський А.М.. - викладач екології

5.Коровицька А.М - викладач технології

6.Коровицька А.М  - викладач інформатики

 

3. Педагогічних працівників професії «Кухар, кондитер»

Голова м/к – Романовська Г.М.(викладач  спецдисциплін)

Члени м/к:

1.Романовська Г.М. -  викладач спец дисциплін

2.Максимець О.О. - викладач спец дисциплін

3. Трачук Г.Ю. - майстер в/н

4.Козирєва О.Й. - майстер в/н

5.Фем’як Т.Л. - майстер в/н

6.Панасюк Р.В. - майстер в/н

 


4. Педагогічних працівників професій : "Тракторист-машиніст с\г виробництва",  «Муляр, штукатур», 

 Голова м/к – Твердохліб В.М.(викладач  спецдисциплін)

Члени м/к:

1.Твердохліб В.М. -  викладач спец дисциплін

2.Нижник Н.І. -  викладач спец дисциплін

3.Марчук О.В. -  викладач спец дисциплін

4.Надашкевич Г.О. - майстер в/н

5 Лабно В.Л. - майстер в/н

6.Гринчук В.В. - майстер в/н

7.Гринчук О.Д. - майстер в/н

8.Гринчук В.А. - майстер в/н

9.Форманюк П.А. - майстер в/н

10.Твердохліб В.О. - майстер в/н

11.Жаглюк В.С.- викладач спец дисциплін

12.Понятовський В.П. - майстер в/н

13.Твердохліб Т.О. -  майстер в/н

14.Гудзь Г.О. - майстер в/н

5. Педагогічних працівників  Захисту Вітчизни і фізичної підготовки, класних керівників та вихователів

Голова м/к – Морозюк В.М.

Члени м/к:

  1. Калюга В.І.
  2. Нижник Н.І.
  3. Твердохліб В.М.
  4. Романовський А.М.
  5. Романовська Г.М.
  6. Сопіжук М.Т.
  7. Колбасюк Л.П.
  8. Морозюк В.М.
  9. ЗелінськийА.М.
  10. Семещук Н.Д.
  11. Бунда А.А.
  12. Лейбик О.В.

 

Міжпредметна компетентність при проведенні уроків суспільно-гуманітарного циклу.

25 грудня 2016р  відбулося засідання  методичної  комісії викладачів суспільно-гуманітарного спрямування на тему: Міжпредметна компетентність та проведення інтегрованих уроків.

Форма проведення: круглий стіл.

Голова  МКСопіжук М.Т. розпочала свій виступ з того , що

реформа освіти в Україні передбачає оволодіння учнями глибокими й міцними знаннями основ наук, засвоєння провідних ідей навчальних дисциплін, вироблення комунікативних умінь і навичок гармонійно розвиненої особистості, громадянина і патріота нашої держави. Ось чому міжпредметні і внутріпредметнізв'язки у навчальному процесі набувають особливої ваги.

МорозюкВ.М., викладач української мови  зазначила, що сучасна система освіти спрямована на формування високо освіченої, інтелектуально розвиненої особистості з цілісним уявленням картини світу, з розумінням глибини зв'язків явищ і процесів. Предметна роз'єднаність стає однією з причин фрагментарності світогляду випускника , в той час як у сучасному світі переважають тенденції до економічної, політичної, культурноїінформаційної інтеграції. Тому  інтегровані уроки  відіграють важливу роль у процесі навчання.  Інтегровані уроки  - це один із засобів підвищення активності учнів. Викладач історії  Калюга В.І.  розповіла про удосконалення форм навчання в процесі реалізації міжпредметних зв'язків.

Члени МК прийшли до висновку: проводити інтегровані уроки та використовувати міжпредметні зв’язки на своїх уроках.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2017
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz