На засідані розглядалися питання щодо удосконалення форм і методів вивчення рідної мови в професійно-технічних навчальних закладах.
Працювали за таким порядком денним:
•Текстоцентричний
підхід до вивчення рідної мови і формування навчальних компетентностей учнів.
(з досвіду роботи)
•Лінгвістичне
дослідження у формуванні нав-чальних компетентностей учнів.
•Комунікативна
компетенція учнів: формат уроків рідної мови (теоретичний матеріал).
•Добір
матеріалу та стан підготовки до підсум-кових контрольних робіт з української
мови.
учасниками секції відвідано і обговорено урок з української мови Морозюк В.М. на тему: "Основні норми української літературної вимови. складні випадки правопису ненаголошених голосних, м'якого знака, апострофа." Викладачі-словесники презентували свій досвід роботи і дійшли висновку, що саме іноваційний підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, робить урок цікавим і сприяє розвитку творчої особистості.