ПТУ №27
Понеділок, 25.09.2017, 12:41
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Наше опитування
Яку професію Ви хотіли б здобути?
Всього відповідей: 210
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Лютий » 7 » Творча лабораторія викладача-методиста Сопіжук М.Т.
11:30
Творча лабораторія викладача-методиста Сопіжук М.Т.

Творча лабораторія викладача-методиста Сопіжук М.Т., викладача зарубіжної літератури «Використання сучасних активних форм і методів на уроці» (27 січня  2017 р.).

 Форма проведення: майстер-клас.

Педагоги училища опрацювали інноваційні педагогічні технології та сучасні активні форми і методи проведення уроку. Майстер-клас включав  також проведення відкритого уроку на тему:   Райнер Марія Рільке.  Життєвий і творчий шлях. Провідні   мотиви   лірики поета. Рільке і Україна.  

Навчальна мета уроку: ознайомити учнів із життям і творчістю австрійського  поета Р. Рільке; працювати над розвитком навичок аналізу поетичного твору і порівняльного аналізу перекладів; розкрити духовну роль України у формуванні філософських ідеалів поета; дослідити провідні мотиви лірики поета,  формувати культурологічні компетенції; виховувати любов до поетичного слова;  виховувати патріотичні мотиви.     

 Урок було проведено на вищому методичному рівні. Було ефективно поєднано такі методи навчання : наочні, словесні, репродуктивні, а також доцільно використано такі форми роботи:  рольові ігри, уявна зустріч з поетом, створення портфоліо поета, виразне читання поезій під супровід мелодій, компаративний аналіз віршів,  перегляд  відеофільмів та слухання    аудіо записів , мультимедійні презентації, робота з  опорно-логічними  схемами, демонстрація ілюстрацій до ліричних творів, експрес опитування, вирішення проблемних питань,  метод прес (продовжіть речення).  Заслуговують уваги використані на уроці такі прийоми: гронування,  Сітка Елвермана, Коло думок -  всі вони  сприяли розвитку творчих здібностей учнів. Під час уроку були реалізовані  такі міжпредметні зв’язки:

  1. Українська  література (вірші Рільке  про Україну, переклади В.Стуса, М.Бажана)
  2. Історія (подорож Рільке по Україні в 900р; доба козаччини)
  3. Іноземна мова (вірш Рільке в оригіналі – на німецькій мові)
  4. Художня культура  (барокко, репродукції  картин художників,ілюстрації )
  5. Інформатика (створення презентацій)
  6. Музика (мелодії, аудіо записи, музичні твори )
  7. Професія:  кухар, кондитер (національна кухня)
  8. Психологія (валеохвилинка, релаксація).

 Цікавим був творчо-дослідницький проект  «Україна в житті й творчості Рільке» , інформаційний міні-проект «Національна кухня Австрії» та літературно-мистецький контекст: порівняння  трьох  різних видів мистецтва. Учні працювали в групах, аналізуючи вірші. Вміло організована робота  з підручником, в зошиті, з таблицею. Учні були активні, виразно читали поезії, висловлювали свої думки, робили висновки. Завдання, поставлені на уроці були виконані за допомогою  різноманітних  форм та методів  у роботі, поєднанню інноваційних та інтерактивних методів навчання. Структура уроку була підпорядкована триєдиній меті та сприяла досягненню кінцевого результату.

Переглядів: 88 | Додав: Ігор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2017
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz